Skip to main content

Popular posts from this blog

AES - STANDARD (aggiornati al Gennaio 2006) AES2-1984 (r2003): raccomandazioni pratiche dell'AES - Specifiche per altoparlanti da usarsi in realizzazioni audio professionali e sistemi di sonorizzazione. AES3-2003: raccomandazioni pratiche dell'AES per l'ingegneria audio digitale - Formato di trasmissione seriale per due canali di dati audio digitali (Revisione dell'AES3-1992, incluse successive correzioni). AES5-2003: raccomandazioni pratiche dell'AES per l'audio digitale professionale - Frequenze di campionamento consigliate per le varie applicazioni nell'impiego del sistema pulse-code modulation, PCM (revisione dell'AES5-1997). AES6-1982 (r2003): Metodo per la misurazione dell'oscillazione pesata dei picchi delle attrezzature da registrazione Sonora e impianti di riproduzione. AES7-2000 (r2005): standard AES per la preservazione la restaurazione delle registrazioni audio - Metodo per la misurazione del flusso registrato delle registrazioni sonore m

Sonnox Oxford Plugins also as 64 bit versions available

Sonnox Native 64-bit Support : Frequently Asked Questions 9th December 2011

UAD Little Labs® Voice Of God - & - BOZ Digital Labs Bark of Dog (Bass Resonance Filters)

UAD - Little Labs® Voice Of God Bass Resonance Plug-In  A One-of-a-Kind “Magnifying Glass” for Low Frequencies — Emulated to Perfection for the UAD-2 Platform. Little Labs authenticated, UA-modeled bass resonance tool for drums, bass, vocals and more. Adds heft and precision to low-end source material — far beyond a simple EQ Easy two-knob operation for dialing in the target frequency and effect amount (amplitude) Two buttons dictate the center of the sweepable frequency range, 40 or 100 Hz, while pressing both buttons sets the center to 200 Hz. Dedicated “Flat” button allows for quick A/B comparison Requires a UAD-2 DSP Accelerator Card or Apollo Interface. http://www.uaudio.com BOZ Digital Labs - Bark Of Dog Bass Resonance Filter Bark of Dog is a bass resonance filter that lets you increase your low end without turning up the flab. I like to think of it as a way to boost the low end while still keeping it under control. While the controls are super simple, the effect that